Oct. 02, 2012

Sorry inte haft tid att blogga idag.
Men min dag har bestått av djurvård och resten av dagen hundkunskap. På eftermiddagen åkte vi alla till hundbruksklubben och tränade lite kontaktövningar och belöningssätt, det var sköjigt! :)
Nu ligger jag och en trött Harry brevid mig i sängen, efter att ha varit ute och tränat lite inkallning samt lekt med bollen, det uppskattades stort hos min sötnos!
Tänkte ligga här en halvtimme till och vänta tills X-factor ska börja :)

Bilderna är tagna för några dagar sen på Harry och hans bästavän Kaitaq!


Kommentarer
Postat av: Eldh

Våra fina pojkar!!<3 så himla söta dem är, och roligt att dem verkligen är bästisar och brorsor <3 puss på dem och puss på dig bästis <3!

2012-10-04 @ 07:29:32
URL: http://www.linneaeldh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0