En händelserik dag!!

Jag är så stolt över mig själv, kanske inte har berättat det men Harry och jag har haft det lite jobbig och otur, han har redan blivit attackerad av två hundar, och så idag kom en av dom hundarna lös från agilityplan för att grindarna är så dåliga, så dom öppnas hur lätt som helst, så kommer den hunden springandes mot mig och Harry som ska gå promenad och han ska bita tag i Harry men jag ser att han tänker hugga tag i Harry så jag tar Harry bakom mig och sparkar på den andra hunden så den inte ska komma åt Harry, och jag lyckades han fick aldrig tag i h och ägaren till den andra hunden fick tag i honom. Harry och jag gick sen iväg och det va som att Harry ville tacka mig för att jag skyddade honom, så han börja hoppa upp på mig och ville leka och var allmänt glad! Så skönt att kunna känna att Harry vet att jag är en trygghet för honom! :')
Nog talat om det åkte till mammas jobb efter skolan, Harry och jag lekte i höstlöven och tog lite fina kort tills mamma slutade, nu är vi hemma och om tjugo min åker jag till tandläkaren och efter det tar H och jag tåget in till mormor igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0