16/10

Har en mycket bättre dag idag än igår,men har varit sjukt trött, ville verkligen inte gå upp imorse!
Men iaf så har dagen bestått av djursjukvård och hundkunskap, och som varje tisdags em så är det bruksan- dig träna vi kontaktövningar igen och lite inkallning, Harry va duktigt,
Mamma stod vid skolan när vi kom tillbaka och jag övningskörde hem, gick bra!
Väl hemma så byte jag om till mina nya löparbyxor som jag köpte i Stockholm, och så tog jag Harry på 1 timmes promenad, prova även att ha han lös vissa sträckor på en grusväg och det gick superbra, han gick vid min sida i stort sett hela tiden, stolt mamma! :')


Kommentarer
Postat av: hanna karlsson

hej min vän! ville bara säga att Harry är så jäkla fin och vart är reflex västen köpt? :D<3

Svar: Hej vad gullig du är, baileys är en riktig snygging han också! Den är köpt på biltema för typ 20 spänn haha ;)<3
Linnéa Jansson

2012-10-17 @ 19:16:40
URL: http://nattstad.se/hanniskarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0