Tårar i mängder!

Kvällen har bara bestått av tårar,tårar och åter igen tårar, är så sjukt osäker i mig själv så jag går runt och grubblar på saker och ting som jag egentligen inte behöver göra, bara tänker på vad andra tycker och tänker och försökter att vara på ett sätt så man ska tycka om mig typ o inte tycka jag är konstig, vet att det inte alla som tänker så men jag inbillar med det iallafall, detta leder till att jag blir grymt deprimerad och ledsen, speciellt jobbigt är det när vi går mot mörkare tider, allt blir så mycket värre då! Jag känner att jag inte orkar just nu mycket i skolan, osäkerhet,sorg,relationsproblem allt kommer verkligen på en gång.
Går med ständig huvudvärk och känner mig helt slut, var tvungen att skriva av mig lite innan jag ska försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0