Nöjd tjej!

skolan gick rätt okej, nationella i svenka gick toppen, fick ett C på det muntliga, faktiskt ganska nöjd eftersom jag alltid haft svårt att prata inför folk, men trivs så jäkla bra i den här klassen, så det känns inte som några problem längre, verkligen hur skönt som helst!!

hade även utvecklingsamtal idag som gick bra också.

Hemma sen så träna jag och mamma in kallning med Harry bus, och sen gick jag och pappa med honom en lång promenad på 1.5 timme.

nu sitter jag i min säng nyduschad och tänkte slå på en film att somna till.

vi hörs mer imorgon , även nationella i morn också, i engelska , säger bara döda mig !!!
men får hoppas på att de går vägen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0