why am I crying.

just nu lyssnar jag på Molly Sandéns Why am I crying, så fin är den!
orka aldrig blogga igår, plugga och va social med mormor ;)
skolan var inte alls rolig idag..
Matte,svenska och engelska + att jag blev osams med Harry, och nu undrar ni hur man kan bli osams med en hund ? jo det ska jag tala om för er att man kan, Iaf om man har en hund som heter Harry och som vägrar att lyssna ibland.
och när jag var så glad så skulle jag ta den andra dosen av gardasilsprutan, jippi ! (Y)
menmen blev sams med Harry sen iaf, vi körde agility 40 min sen gick vi och möte mamma och åkte hem.

nu sitter jag i min säng och har precis ätit mat, ska ta och plugga snart till matteprovet på fredag.


kusin Joel, min pojke, lilla jag och Hugo mannen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0