tisdag.

Sov hos amanda från igår tills idag, vi sov i deras husvagn haha!
ska ju ut och campa i helgen så måste ju inviga den ;)
började kl 10 idag för att vi skulle ha matteprov som jag gjorde ifredags, sen va det engelskaprov och sen sluta efter det! 1,5 timmes skola är inte varje dag man har, så det var jävligt skönt!

möte upp anton vid vägträffen och så åkte vi hem till honom en stund, pappa kom och hämta mig sen vartefter.
nu har jag pluggat typ hela kvällen, har även cyklat 7 km med vovven och duschat!

tänkte sova snart, är så trött i veckorna !!!


min fina ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du skrev att du träffade Anton och åkte hem till honom. Bor inte Amanda där med ?

2012-03-27 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0