skön fredag!

gick upp halv 7 , så fick jag reda på att mamma skulle skjusa mig så hade 1,5 timme på mig!
skönt att slippa stressa.
hade bara djurens biologi i skolan så vi slutade halv 10, då stanna Jag, Sandra och Ellinor och var dukitga och gjorde klart engelskan :)

gick till bussen vid 10.40 så ringde Amanda så dom lämna en nyckel till mig och skjusa bort mig till bussen.

nu sitter jag har och har renskrivit engelskan på datan, och ska ta och packa nu, för klockan 3 skjusar pappa mig till amanda och så åker vi i väg till Katrineholm med husvagen för att kolla på när Oskar spelar innebandy.
kommer hem imorgon istället för på söndag.

så vi hörs antagligen då,ha en toppen helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0