Mitt liv består bara av massor plugg, känns det som..

blev aldrig något av att gymma igår, dels så va lousie förkyld och jag mådde inte toppen heller + att jag har MASSOR plugg nu som måste vara klart innan lovet, alltså nästa vecka!

skolan va helt okej idag,slutade 13.45 och nu är jag hemma vilket jag har varit ett tag,
sitter i min säng och pluggar aslet av mig..
vill ni veta en skön grej eller ? jag trodde jag hade tappat bort ett papper med massor av frågor, så jag fick ett nytt idag och sen nu när jag kolla i väskan så hitta jag det , och det var redan klart, fatta så glad jag blev, en sak mindre att göra iallafall :)

aja jag ska fortsätta med människans släktträd!
hörs kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0