inte haft tid att blogga.

har haft massor plugg i skolan, träffat kompisar, motionerat harry osv så jag har inte hunnit blogga.
men ska försöka hinna med mer nu!
som jag skrev förut så fyllde Harry 1 år igår, det är helt sjukt vad fort det gått, känns som det va nyss vi fick hem honom, ae det är fan läskigt vad tiden springer iväg :o

aja nu sitter jag har i min soffa och har städat lite imorn, ska dammsuga med men det gör jag imorgon, för släkten kommer imorgon och firar pappa som fyllde 45 i tisdags, gammal gubbe :p
ska ta ut Harry på en cykeltur sen också, just de det har jag ju inte berättat, har lärt honom att springa brevid cykel så nu får han mycket motion, vilket behövs! han är fan aldrig trött..
ska även försöka plugga lite sen med, och i kväll blir det välbehövligt mys med min familj.

vi höres pussen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0