6 km promenad och 5.5 km cyklingtur med Harry!

blev det igår, jag gick till norsholm från stallet, med Lina och när vi precis kommit fram ringer mamma och säger: Linnéa tog du med dig bilnycklarna?
och självklart hade jag gjort de, för jag övningkörde till stallet.
så det var bara att gå tillbaka 3 km igen ;)

och sen när vi kom hem så ville jag cykla med så Harry skulle va lite lugn när släkten kom, och det kan man säga att han var! ;)

Släkten åkte hem runt halv 1 igår, Anton och jag somna typ halv 2 kanske?
vakna av klockan som ringde 8.20 för Anton ska spela match så han åkte nyss, så nu är man själv :(

Så jävla rätt att Loreen vann melodifestivalen igår föresten!


Idag så blir det väl att plugga och ta ut Harry på en cykeltur idag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0