chock!

har inte varit inne på blogg.se på hur länge som helst, och upptäckte nu att dom har gjort om massor!
så jag fick mig en liten chock ;)
 
jag har iallafall haft ett bra sommarlov än så länge, förutom vädret, som jag tror inte någon är nöjd över..
om 23 dagar börjar skolan med och jag är inte direkt pepp.
 
nog om skolan, idag har jag & Harry varit inne och gått runt strömmen med linnea,dillia,zlatan och kaitaq :)
 
och senare på kvällen gick jag och pappa med honom i två timmar så han sover rätt så gott nu.
vilket jag med ska göra snart,eller kanske inte riktigt än.
 
imorgon iallafall ska jag med Lina till Linköping, ska kolla på lite småsaker att köpa, sen ska vi träffa Amanda och sova alla tre :)
 
vi hörs väl snart igen skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0