dålig uppdatering igen..

men jag har inte haft tid.
anton sov hos mig i fredags. han fick sina julklappar, menb klanten glömde min julklapp hemma hos sig,så fick den igår istället, när vi åkte hem till dom.
va med amanda hela dagen o fira nyår med henne, hade det mys med godis,film,prat och sen så gick vi ut en sväng.
somna vif halv 5 i morse & vakna igen 12 idag.
slog på en film då, o så har vi bara tagit de lugnt tills mamma o dom kom vid halv 4.
åkte o köpte pizza då.
nu sitter jag har i mitt rum o tänkte sova har asont i huvudet.

men här kommer bilder från dagarna :)

puss !

antons julklapp som han fick av mig:



och så fick han en mugg med en bild på han o mig med godis i :p

av amanda fick jag ett fint armband ♥



och av anton fick jag ett fint halsband ♥





från igår:

snyggingar ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0