3 månader ♥

igår hade jag och Anton 3 månader, han hämta mig i stan efter att jag hade klippt mig.
åkte hem till honom först och åt mat och byte bil, sen hem till mig o myste, så sov han här :)

idag så åkte vi till skolan vid halv 8.
hade bara djurens biologi och hundlektion idag så slutade redan halv 1, skönt att vara hemma vid två !
tränade cirkuskonster på hundlektionen, slalom mellan benen och buga, Harry va jätteduktig ! ♥

nu har jag precis varit ute o borstat av lite päls på Harry, fan va han fäller :o

ikväll blir det bara att va hemma och mysa med tacos och tv med min familj ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww va gulliga ni är! Grattis <3

2012-01-17 @ 11:56:53
URL: http://louiseweister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0