toppen fredag!

som ni vet så åkte mamma & jag in till stan igår, jag övningskörde för första gången på motorväg och i rondeller, gick faktiskt bättre än väntat!
 
först åkte vi till media markt och köpte en iPhone 4s till mig, och sen vidare ner till stan där jag hitta allt möjligt.
vid två möte vi upp pappa& Moa nere vid handelsbanken för att fixa bankkort till mig, när de va klart släppte pappa av oss med bilen utan gu va gott och vi stanna och käka där.
sen vidare till bio!
mycket mysig dag men min mamma & lillasyster!
 
sen skjusa mamma mig till Linnéa och jag sov kvar där, åt grillat och såg på film, mysigt, har saknat den tjejen!
 
men nu är jag hemma vilket jag har varit sen kl 11 imorse, har aktiverat min iPhone som jag har gått med typ hela dagen..
skulle blogga därifrån förut men de funkade inte att ladda upp bilder :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0