Just take my hand, hold it tight

åkte hem till Anton sen igår, han skjusa sin familj till finspång, och så hämta han dom sen på natten så vi stanna hos honom hela tiden, sen kl 2 på natten åkte vi hem till mig ;)
 
vi hade det riktigt mysigt igår också, först när anton tränade så gick jag en långpromenad med deras hund Leo.
vid halv 8 kom Anton tillbaka och vi käka lite och så.
Lite senare drog vi till Ica och köpte vindruvor & chips och mös till en film ♥
 
idag vakna vi halv 1, för vi va vakna så sent!
har i stort sett legat och degat i sängen ända sen dess, förut lite namnssdagsfika som vi hade för pappa, med daimglass & rulltårta, Anton har precis åkt hem, och jag sitter här i min säng i sovtröja fortfarande (a)
ska snart ta och springa en sväng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0