sov hos amanda igår.

efter skolan tog jag och amanda tåget , till kimstad där pappa hämta upp Harry o sen tog vi bussen hem till henne :)
gjorde inget speciellt, bara hade det chill, såg idol o sånt mys !
helt fel att Linni åkte ut istället för André !!

Vi somna vid halv 2 kanske, o imorse träna amanda fotboll o ja sov kvar ;)
gick upp halv 10, amanda kom hem en timme senare.

vid 12 kom mamma o hämta oss så åkte vi in till IKEA o kolla på saker till mitt rum, gick även på ikano sen.
fick med mig fotoramar och en bh hem idag.
påvägen hem så övningskörde ja , gick rätt så bra (y)

Sen tog vi ut Harry på en promenad på 50 min, nu har vi precis ätit och amanda åkte nyss hem :(
nu vet jag inte vad ja ska hitta på för något.
blir väl mys med min familj och min fina hund ♥

haha en gammal bild på mig och amanda :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0