lördag.

amanda och jag följde med anton till skänninge för att kolla på när han spela match, dom förlora tyvärr med 3-2 :/
kom hem till dom vid 6 och såg ja o amanda på film när anton hade avslutning med fotbollen.
vid 9 kom han och hämta mig så åkte vi hem till mig, såg på eclipse och hjälp ;)
idag vakna vi runt halv 10, gick upp åt frukost och sen kolla vi på hatchico sjukt sorglig film , tjöt som en gris (a)
vid 12 fick vi för oss att gå ut och gå, va så fint väder ju !
så vi tog med oss Harry,vi ute och gick i 2,5 timme ! så mysigt ♥
kom tillbaka runt halv 3 , tog o åt lite mat då, sen vid 4 åkte Anton hem, o ja satte mig o skrev svenska novellen som nu är klar , skönt !
nu ska jag fixa lite i mitt rum för mamma har målat om de i helgen, ska bara tapetsera en vägg sen är de klart, tack så mycket mamma! ♥ men taperna kommer inte fören i veckan någon gång så de får blir nästa helg vi tapetserar.
men vi hörs puss !



Kommentarer
Postat av: Ellinor Edman

Men varför sa du inte att ni var där? :O jag var ju också där :O <3

2011-10-23 @ 20:11:29
URL: http://ellinoredman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0