Min helg !

i lördags: pluggande jag, övningskörde till kyrkogården,tände ljus o dekorera, sen vidare till kullerstad kyrka för minnesgustjänst.
sen på kvällen sov Anton hos mig, åkte till vånga vid halv 1 för att hämta hans farmor & farfar, sen hem o så somna vi nästan på direkten ;)

igår: vakna vi vid 10, åt frukost o fixa iordning oss, för att kolla på Amanadas match i Åtvidaberg mot sörmland som dom vann med 2-1 :D
sen hem till dom, såg lite på tv och hade det mysigt, tog moppen hem vid 10, såg på film o sen somna jag vartefter.

idag: studiedag ! har jag inte gjort så mycket än, gick upp vid nio, åt frukost.
nu sitter jag här o pluggar till provet imorn, som jag kan rätt bra nu (y)
sen vid 2 ska jag laga mat till min syster som kommer hem då, o sen ta ut vovven på en promenad :)
sen ikväll blir det att fixa till skolan imorgon... verkligen inte ett dugg pepp på skolan igen.

menmen nu ska jag plugga vidare hejs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0