det va ett tag sen..

har varit hos amanda & anton sen i onsdags, kom hem igår runt 9.
va i Åtvidaberg i torsdags o kolla på när amanda tränade fotboll, igår följde anton med och bowla med min familj + mormor & joel :) vi behöver inte prata om hur de gick hehe..
moppehelvetet starta inte igår när jag skulle åka hem så mamma fick komma o hämta mig ist.
när ja kom hem åt jag kycklingsallad och  kolla resten på Idol.
efter de tog ja o pappa ut Harry på 1 ½ timmes promenix i skogen, och så träna vi inkallning, han blir bara duktigare min fina ! ♥

men men nu sitter jag har och pluggar, har prov på tisdag, om däggdjurens fortplanting..
och på fredag är det prov om djurskyddslagen i djuren i naturbruket, jippi !
nog om skolan nu, de är ju faktiskt fortfarande lov ! :)

ska snart ta o hoppa in i duschen, vid 3 tar vi bilen till kyrkogården för att dekorera graven och sen vidare till kullestad kyrka på minnesstund, fan vad jag hatart..
ikväll sover iallafall Anton här ! ♥

aja vi hörs hej så länge (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0