stallet.

vakna vid halv 9 av att min katt tugga på nån sladd hehe.
så gick upp vifd 9 - halv 10 och typ åt frukost och sånt,
sen ut i solen och spela fotboll med moa och satte mig och sola, underbart ♥
åkte till lina vid 12 då gick vi upp till stallet,
red i paddoken , för hårt på vägen och poseidons bakhovar är ömma så skönare att rida på snön för han :)
gick jättebra faktiskt !
gick hem till lina vid halv 4 , åt korv då.
nu sitter jag här och medans lina packar , och snart kommer mamma och hämtar oss.
får se vad vi hittar på , kanske nån film (a)
imorgon bär det av till stallet igen men lina har ingen häst så hon hjälper mig lite :)

men vi hörs senare ikväll , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0