har tråkigt..

så roar mig med detta:

Senaste:
1. Meningen du sa?: ? när kommer du hem ?
2. Personen du pratade med?: Mamma
3. Du fick sms av?: carro
4. Du kramade?: mamma
Idag:
5. Kläder?: stor t-shirt och trosor (är ju hemma från skolan)
6. Bättre än igår?: nej, hah


Imorgon:
7. Är det: fredag  
8. Planer: Skola och sen a & c tror jag :)

Favorit:
10. Nummer? -1
11. Färg?: blå mest hehe
12. Årstid?: Sommar!

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: uttråkad.
15. Det första du gjorde i morse?: vakna med ont i magen..
16. Vad åt du sist?: päronfil med crunchy
17. Vad irriterar du dig på?:ingenting :)
19. Vem tänker du på just nu?: ingen
20. Tror du att personen tänker på dig med?: tänker inte på nån
21. Vart reste du sist:  till gällivare med a & c <3
22. Vad gjorde du igår kväll?: pluggade och såg på tv.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: mest mamma
24. Ler du ofta?: Ja  :)
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja hah
27. I vems säng sov du i natt?: min
28. Vilken färg har din tröja?: vit
Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja :(
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: mm.
31. Gråter du när du skadar dig?: beror på.
Lycka:
32. Är du en glad person? för det mesta
33. Vad gör dig glad?: Anna,carolina och lina <3
34. Är du lycklig? inte just nu,är uttråkad..
36. Kan musik göra dig glad?: ja

Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: Ja  
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? : Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: nej.
40. Är du nöjd med det?: Nej.

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: Ingen
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: vet inte när jag var liten skulle jag tro.
43. Är du en mobbare?: nej,
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: aa
45. Har du blivit sviken någon gång?: inte vad jag kommer ihåg.

Skolan:
46. Gillar du skolan?: nej ?
48. Värsta ämne?: franska!
49. Har du spytt i skolan nån gång?: tror inte de
50. Är skolmaten god?: oftast :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0