Vila i frid himmlens finaste ängel ♥


Farmor du har kämpat & varit starkt men hjärtat orkar inte hur länge som helst.
Du har varit sjuk i flera år ,men du har kämpat ända in i det sista !
Det va hemsk att se hur du försämrades för varje gång man hälsa på dig , att känna på sig att du snart skulle lämna oss. Så mycket som jag har gråtit idag har jag aldirg gjort förut,det visar bara hur mycket du betyder för mig min fina ängel♥
tack för den här tiden tillsammans, vi har jättefina minnen ihop , som tex när vi va på öland när vi va små, när du bodde i norsholm och vi hitta på grejer, när vi åkte upp till Flen och hämta hem Hugo, ja massa fina stunder har vi haft !
När jag såg dig idag ligga där i sängen och inte andas visste jag inte vart jag skulle ta vägen , det bara brast,
den här dagen har varit den värsta i mitt liv.
jag kommer sakna dig så farmor, inte kunna hälsa på när som helst , inte kunna ringa, ingenting.
Men du har det mycket bättre där du är nu, slippa lida något mer, det är det ända som känns bra nu, att veta att du inte behöver ligga här & må skit.
jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men jag orkar inte det tårarna rinner nerför kinderna, så jag avslutar med några sista ord.

Jag älskar dig & det kommer jag alltid att göra, fan att det skulle bli så här , du skulle inte dö p g a det här , du skulle göra det på normalt sätt, inte av den där jävla cancern !
jag kan fan inte fatta det ?!

Rest in pease världens bästa ♥







Kommentarer
Postat av: Jenny

Veldigt fina ord Linnéa, vi tenker på er. Kram från Jenny, Herman och Martinius.

2011-08-02 @ 19:33:02
Postat av: linnea

tack så mycket Jenny !

2011-08-03 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0