6 timmar !

tog 6 timmar att åka hem igår, eftersom bilen krångla så vi fick stanna typ hela tiden o köra sakta.
men när vi äntligen kom hem fick jag träffa Harry o ja vart så glad så jag börja tjuta, haha töntig är ja ..
harry blev jätteglad när vi kom hem, han visste inte vart han skulle ta vägen, hihi sötnos :')

hade myskväll igår med familjen sen :)

idag vakna jag av att harry pussa mig i ansiktet haha,
gick upp då, o duscha o åt frukost.
sen åkte mamma o ja till affären & köpte fika, för min kusin Joel & hans mamma kom sen o va hos  oss till eftermiddan :)
kul att träffa dom, det var ett tag sen !

nu har jag varit ute med Harry, med Moa & pappa, ska väl snart sova kanske har inget att göra :p

imorgon ska pappa & jag träna att åka buss med harry, eftersom vi måste åka buss till skolan i höst :)
så får se hur han reagerar ;)

men vi hörs imorgon puss !

bild ifrån midsommar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0