Harry min lilla stjärna ! <3

Harry var jätteduktig att åka buss !
först ville han inte gå på bussen men då lyfte pappa in honom , sen la han sig ner o sa inte ett ljud på hela vägen till blacka ! duktig kille :')

vi tog en långpromenad med Hugo & Harry , i skogen o så möte vi på en huggorm, ursh som tur var slingrade han ner i diket :)
gick ungefär en timme, sen tog vi bussen till norsholm , där pappas bil ståg, o så tog vi en varsin glass :)
på bussresan hem så gick Harry på bussen på direkten, så hilma duktig var han, jag trodde faktiskt inte att det skulle gå så bra som det gjorde ! :D

när vi kom hem kom mankan , mormor, denize o joel ( mina kusiner) med husvagenen & hämta Moa , dom ska åka till Skara sommarland idag o campa där till torsdag så nu blir det lugnt och skönt hemma ;p

Nu sitter jag hemma hos saknade Lina, vi ska ta o gå ut en sväng, sen tar jag moppen hem & har myskväll med mina föräldrar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0