död i benen..

sitter hemma hos linna och känner mig helt slut för tillfället :p
cykla från mig upp till stallet i motvind som är typ 8 km, sen red jag Pontiac i paddoken & jobba han mycket , användes mycket ben!
sen cykla hem från stallet till Lina som är bara 3 km & cykla på hennes motioncykel i 10 min,sen ska jag cykla hem senare 5 km :p
det är bra , ska ta tag i träningen nu, det ska jag verkligen, ja jag säger det hela tiden men den här gången är de allvar hehe :)

menmen lina & jag har duschat av oss nu, så vi täntke snart gå ner och laga lite mat :)

skriver ni kväll.

jag & bror från början av sommaren ♥


Kommentarer
Postat av: ida

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe på bloggen.

Klicka in för att se ifall någon blev du, om inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-31 @ 16:09:40
URL: http://idas.myshowroom.se
Postat av: Anonym

2011-08-02 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0