haha..

åkte till stallet runt 11 idag,
fixade bara iordning,red inte pga vädret..
fy fan va de snö imorse.
haha + att vi körde ner i diket tack vare mig när vi skulle till stallet,
så jag och lina fick putta på.

vi mötte en bil så pappa fick backa.

pappa- går de bra på din sida linnéa?
jag- ja det går bra backa du.
just då när jag säger det tror ni inte att vi åkte ner i diket och och fastna haha.

pappa- ja det gick ju jättebra linnea!

så gick han ut och jag börja skratta lite lätt,
så öppnar pappa dörren och säger ,
släpp telefonen nu och gå ut och vi putta så då gjorde vi det.
kom först inte upp för vi bara gled,
men till slut så gick det:)




precis så här ståg vi men bilder är tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0