dålig dag..

Har inte orkat blogga så mkt idag har haft 39,8 i feber.. Så jag har mest sovit hela dagen. Men imorse hade mamma ringt vårdcentralen så jag åkte dit vid 9 ,dom tog ett prov i halsen och klämde lite . Men dom såg inget så vi åkte hem igen,jag somnade. Lite senare ringde mamma till sjukvårdsupplysningen och fråga om vi kunde göra något så då fick jag en tid 17.15 så vi inte in till stan dom tog stick i fingret,lyssna på lungorna och hjärtat,kolla i öron och hals. Men allt såg bra ut jag har troligen bara influensa med hög feber så det gäller bara att vila,dricka mycket vatten och ta febernersättande. Kom hem vid 6 och nu har jag vilat och ätit lite vindruvor ska fortsätta att halvsova lite. Förresten klara Victor moppeprovet idag ,grattis gubben !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0