söndag.

Idag vakna jag vid 10, Sen vid halv 12 åkte jag och pappa till stallet bara fixa iordning och mysterium med Poseidon ,hade ingen ork till att rida eftersom jag har varit sjuk,men jag är mycket bättre nu än vad jag har varit ,så det är ju skönt ! Har även gjort lite plugg idag ,lite engelska,matte och no ,efter dom här två veckorna har jag kommit efter en hel del så det känns mindre kul. Men de är sånt man får ta ! Har precis sett klart på ponnyakuten nu så jag tänkte gå och duscha nu sen kl 8 ska jag se på solsidan ,missa både ponnyakuten och solsidan förra söndagen för då var jag hos doktorn. Aja nu väntar duschen på mig , ska även fixa kläder till skolan imorgon ! den här högen har jag fått hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0