tjejkväll !

vaknade vid halv 11 igår, då blev det att fort äta frukost och följa med Moa till stallet,hjälpte henne o så red hon ut, tog med mig Harry då på en promenad, mys!
Hoppa in i duschen när jag kom hem och gjorde lite engelska.
sen vid halv 5 åkte till Linnéa, där Sandra och Ebba var, Linnéa & Sandra har fyllt år så vi fira dom lite grann.
med en mysig tjejkväll, med tacos,spel och mycket skratt ! ♥
vi somna vid halv 3 , eller rättare sagt jag somna då (a)
vakna igen vid halv 11 idag, och hann bara äta frukost, innan mamma kom och hämta mig.
nu sitter jag i soffan och ska skriva rent engelskan på datan, sen göra en ergonomiuppgift..
Har sjukt mycket plugg till tisdag, både matteprov,engelskaförhör,och översätta en text till svenska från engelska och tvärtom, och ergonomiuppgiften ska vara klar. ge med jullov nu !!!!

aja ska väl ta tag i pluggandet, vi hörs senare (:

Mer bilder kommer när Linnéa lagt ut hennes bilder :)

Tack för en asbra kväll tjejer ! ♥


´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0