I morgon är det julafton och det är ingen snö...

pratade nästan med Amanda i två timmar igår ;)
mysigt, bästa du ! ♥

somna vid halv 2, och vaknade av att min knäppa pappa & hund sprang runt i hela huset och skrek som idioter, okej Harry skrev inte ;p
gick upp vid 10 och åt frukost, sen så åkte pappa och jag till brasken, köpte saker till ikväll & imorrn.
Jag övningskörde hem, gick bra !
nu sitter jag här i min säng, ska gå ut med Harry sen vartefter, vilket jag inte har ork till egentligen, men har man hund så har man, men jag gör de så gärna för, att få Harry är fan de bästa som hänt mig ! min fina underbara hund
sen blir det att hoppa in i duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0