I´m nothing without you.

amanda sov hos mig i måndags , vi tog att nattbad i poolen,
i tisdags skulle jag ha varit med tisdags, men hon är sjuk så det blev inget , krya på dig ! ♥
så följde med amanda hem ist & sov där :)
tog de lugnt o hade myskväll med bad & kortspel, bästa du ♥
idag gick vi upp tidigt och åkte till stallet, jag red pontiac & amanda Findus, hon hade inte ridit sen hon va liten, men det gick jättebra, hon va så duktig så ! :)
sen hämta mamma oss och skjusa in oss till stan, gick där en stund o kolla runt lite,
vid 2 hämta mormor & victor mig så åkte vi till krokek och bada & sola , haha råka somna när jag sola, har inte kunnat sova så bra som senaste dagarna...
nu är victor och jag hemma hos mormor, sover här, imorn blir det kryssning !

inga bilder tyvärr , bara amanda som har dom så får bli en annan dag , puss ♥

blir några bilder på harry & maddicken istället , sötnosarna !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0