Lördag.

Vakna upp hos Anna vid halv tio typ. Gick upp & åt frukost . Sen gjorde vi iordning oss för att ta en tripp till stan i de underbara sommarvädret som var idag ! Lite blåsigt kanske men det skiter vi i :) Men iaf anna skulle kolla på jacka , tror hon prova alla som fanns inne på hm Haha ! Gullunge :) Hon hitta EN till slut. Gick runt lite jag fick med mig ett par solbrillor & ett par örhängen hem ! :) Det blev även en varsin mc flurry på donken,vårat nyttiga liv går toppen,verkligen ! Haha.. men ibland får man faktiskt (a) Menmen åkte hem efter de iaf, Anna skulle upp till stallet så jag åkte hem , ligger här och väntar på att mamma ska komma hem med donkenmat Haha..sen blir det att fräscha till sig lite genom att duscha & sen ikväll Åkerholm jag till Anna igen och träffar lite folk ! :) Fan vilken bra helg ! Bästa Anna ! Och bästa carro ligger hemma och är sjuk,krya ! & bästa Lina är i Göteborg hoppas du har de kul ! <3 Blev ett långt inlägg men vad gör de ? :) Bilder på det jag köpte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0