vakande upp med en förkylning..

vaknade med ont i halsen och öronen.
mamma tyckte jag skulle stanna hemma så jag la mig ner i sängen igen och sov en stund till.
gick upp vd 9.
slog på pirates of the carrabien medans jag åt frukost.
har även varit duktig och gjort klart båda min hemuppgifter i djurens biologi (y)
och lyckats tända en brasa för de va förjävla kallt här inne :o
nu sitter jag framför brasan men min döda hund, tror han med behövde vara hemma idag efter en helg full med lek, hugo va hos oss i lördags tills igår, så det är inte konstigt att min lille pojke är trött !

aja nu tänkte jag gå o fixa något att äta och slå på en film.
och sen sätta sig ner och plugga igen.
bara för att man är hemma slipper man inte undan skolan, tyvärr.

nej nu ska jag sluta skriva om så onödiga saker så hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0