Min helg !

Fredag : stan med Amanda . Sen följde hon med mig hem i åt pizza i såg på män som hatar kvinnor , Anton hämta henne vid 12 på natten , tack för dagen bästis ! <3


Lördag : åkte skridskor på kanalen med Harry, Victor & Emil. Väldigt kul !
Sen hem i gjorde i ordning mig, åkte till fam Strandberg vid 3 för att fira dom med släkten, sov även över där , mysigt ! <3


Söndags : vakna vid halv tio - tio
Åt frukost o sen åkte Amanda till stan o sen till hennes match. Så då va jag med Anton , vi hade fyra månader igår med, som 4 bästa månaderna i mitt liv !!
Vi typ va mest inne , Anton plugga lite i sen åkte vi till matchen som dom vann med 15-0 mot Motala .
Pappa hämta mig vid 8.

Aja nu sitter ja i skolan, slutar kl 4.

Idag fyller Anton 19 år föresten, grattis igen älskling ! :)<3

Men vi hörs mer ikväll pussis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0