My own little world.

har lika tråkigt idag så kör på ett test till..

Jag kommer från:
norrköping
Jag heter: Linnéa
När fyller du år? 3 juni
Tycker du om någon just nu? nej
Om sex månader:
? börjar jag gymnasiet
Jag samlar på: inget
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? anna,carro eller lina <3
Gillar du golf? Nej
Vilken tid gick du upp idag? 7 tror jag.
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? hallå / hej det är linnéa
Vad ska du göra ikväll? film / sova
Vad ska du göra imorgon? fira pappa
Var vill du bo när du blir stor? vet inte
Är det okej att gråta? ja
När grät du senast? kommer inte ihåg
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren !
Skulle du göra om du vann en miljon?handla kläder och sånt hehe
Bär du glasögon eller linser? nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? naaaaaae

Har du piercing? nej
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig? senare

Vill du ha barn? senare 
Solar du ofta?  ae
Är du bra på att laga mat? inte jätte
Gillar du att dansa? nja
Hur vig är du? inte ett dugg
Vilken är din favoritglass? ben o jerry´s
Tror du på ett liv efter döden? nej
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? blå
Vilka hårfärger har du haft? brun,mörkbrun,rödbrun & blond.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? mm
Är du beroende av något? ne
Senaste låt du hörde?  Green Day – Boulevard Of Broken Dreams - Single Album Version
Brukar du bädda sängen? ibland..
Har du kysst någon den sista veckan? nae
Vem kramade du senast? mamma
Var du glad igår? det var jag väl men jag hade tråkigt.
Sminkar du dig? ja
Känner du dig värdelös? kan hända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0