söndag.

Har inte bloggat så mycket idag pga att jag inte har haft något speciellt att blogga om men nu sammanfattar jag lite av dagen. Carro och jag vakna runt halv 11 tror jag,gick upp och åt frukost då ,sen såg vi på bröllopsfotografen,carro åkte hem runt 12 tror jag. Så då såg jag klart på filmen och sen satte jag mig vid datan ett tag .. Sen stallet vid 3 fixa bara ordning eftersom det är skridskobana på vägarna ! Så då går de ju inte att rida. Kom hem runt halv 5 sen och åt mat. Och nu har vi haft det lite söndagsmys med popcorn & godis . Till det såg vi på jönssonligan haha. Och nu snart tänkte jag sova så jag inte sover så länge imorn dagen innan skolan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0