18 januari

Skolan var väl okej,gick upp till stallet efter skolan på en isbana som man höll på att ramla och slå ihjäl sig på ! Men iaf kom upp till stallet utan några brutna ben:) Fixa bara iordning allt och sen tog in poppe och myste tills mamma kom och hämta mig. Var bara hemma en liten stund sen följde jag med pappa och handla lite saker och hämtade syskonen. Sen hem och käka. Har även duschat och spelat tv spel med mois. Nu har jag precis pluggat lite på engelska glosorna och pratat med farmor i telefon. Tänkte kolla lite bloggar och så sen försöka sova tidigt ikväll så jävla trött på morgnarna. Ingen findus imorrn heller för jag har bara Poseidon nu,så vet inte vad jag ska hitta på kanske blir tjejerna vem vet ?<3 Kan bara säga att jag längtar till helgen ! Aja godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0